Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

ε ξ ο μ ο λ ό γ η σ η ...


αν είμαι εγώ η Μαγδαληνή
εσύ είσαι ο Χριστός μου
αν είμαι εγώ ο Σατανάς
εσύ ο άγγελος μου

αν είμαι εγώ το μάγουλο
εσύ είσαι το χάδι
αν είμαι η περπατησιά
εσύ είσαι το σημάδι

αν είμαι εγώ η τσέπη σου
εσύ είσαι το κέρμα
αν είμαι η αλήθεια σου
εσύ είσαι το ψέμα

αν είμαι ο πλάνος όφις σου
εσύ είσαι το μήλο
αν είμαι εγώ το τζάκι σου
εσύ είσαι το ξύλο

αν είμαι το ρυάκι σου
εσύ είσαι το ποτάμι
αν είσαι εσύ η ζυγαριά
εγώ είμαι το δράμι

αν είμαι το σκοτάδι σου
εσύ είσαι το φως μου
αν είμαι το μεράκι σου
εσύ είσαι ο καημός μου

και όλα αυτά και όλα αυτά
κι όσα δεν έχω γράψει
εσύ είσαι ο ρόλος μου
κι εγώ είμαι η πράξη

εσύ είσαι το εικόνισμα
εγώ είμαι το καντήλι
τα δάκρυα μου είσαι εσύ
κι εγώ είμαι το μαντήλι

και σ`αγαπώ και σ`αγαπώ
μα δεν μπορώ να σ`έχω
λαχτάρα να σ`αναζητώ
κορμί να σε κατέχω ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου